środa, 26 grudnia 2012

Świeta, świeta..

Mam nadzieje,ze wszystkim święta się udały:) Moje były dość leniwe i już czuje tego konsekwencje;d ale tak naprawdę przychodzę dziś do Was z czymś mało świątecznym.
Zacznijmy od tego ze jestem włosowym maniakiem.Większość swojego życia próbuje zapuszczać włosy ale jest to ciężkie zadanie z kilku powodów, mianowicie moje włosy bardzo wolno rosną, są słabe przez brak zdrowej diety, cienkie  a w dodatku półtora roku temu dopuściłam się zbrodni z użyciem farby i rozjaśniacza. Od tamtej pory walczę z odrostami, puszeniem, wypadaniem itp. 
Wypadanie włosów to tez często sprawa stresu ale z tym 'mechanicznym' juz potrafię sobie poradzić. Największym problemem dla mnie w tej chwili jest puszenie i na to mam wrażenie ze juz nic mi nie pomoże.
W kwestii odrostów .. użycie farby od początku wykluczyłam, myślałam o hennie ale to tez nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie a chciałam załagodzić odcięcie na włosach. Krótkotrwale sprawdzały sie niebieskie szampony czy tez płukanki az pewnego razu wpadłam na puder Amla.


opakowanie już zdążyłam poturbować, w środku znajduje sie o ile dobrze pamiętam 100g produktu.
Puder ma sluzyc do skory glowy czy tez twarzy, ma duzo rożnych zastosowań. Mnie zainteresował z jednego wzgledu a mianowicie zawiera hennę ktora poprzez używanie moze delikatnie przyciemnić wlosy.
Użyłam go raz i troche sie zrazilam o ile do skory głowy moze dzialac zbawiennie bo duzo wolniej sie przetłuszczała o tyle z reszty wlosow zrobil druty. Henna faktycznie jakas tam sie znajduje gdyż poplamiła mi ubranie gdy wlosy wysychały, wypłukała sie po kilku myciach .
Za jakis czas znow spróbuje jak  doprowadze włosy do kultury.

4 komentarze:

  1. spróbuj połączyć Amle z jakąś dobrą odżywką/maską bezsilikonową, wtedy efekt drutów powinien zniknąć:) Miałam taki sam problem z Kalpi Tone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy też nie chcą rosnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)