wtorek, 26 lutego 2013

Mała rzecz a cieszy



Nie wiem czy tez tak macie, ze  jak szukacie czegos konkretnego to tego nie ma a jak nie szukacie to jest tyle piekych rzeczy. Nie mialam ostatnio w planach zakupow pomijajac spodnie ktore kiedys trzeba kupic a mam ku temu opory bo spodni nie lubie. Wybralam wiec takie na gumke ktore beda poprostu wygodne i obcisłe.
Pozniej poszlam z mama do Carry a normalnie raczej tam nie wchodze i złapałam koszule i zestaw kolczykow. Naleze zdecydowanie do osob ktore koszuli w krate i jeansowym kurtka nie umieja powiedziec 'nie'.


Zestaw kupiony z myślą o tych listkach i zwierzątkach, przeceniony na 9,99 

Od jakiegos czasu marzyl mi sie 'worek' i przypadkiem znalazlam taki na aukcji, strasznie sie z niego ciesze. 


I na koniec niewyraźne zdjęcie lakieru do ktorego wróciłam, typowy nude ale w rzeczywistosci ma rózowy błysk. 



Trzymajcie sie :)

7 komentarzy:

  1. Kolor lakieru idealny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i lakier świetne! Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie masz długaśne paznokcie :) ! Kiedyś też stosowałam tylko taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne kolczyki :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie koszule, moja propozycja noszenia jej http://domodi.pl/zestaw/zawsze-miej-swoj-wlasny-styl_30386, jest niestandardowa i oryginalna, ale własnie takie stylizacje uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne paznokcie! Moje się łamią :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)