sobota, 17 sierpnia 2013

Colour of the wind


Dzisiaj w wiadomościach mówili, że w tym roku ilość sklepów z używaną odzieżą wzrosła trzy razy w porównaniu do ubiegłych lat. W sumie nic w tym dziwnego, patrząc na moje miasteczko to właśnie te sklepy cieszą się największą liczbą klientów. Mamy takie jedno oblegane miejsce, gdzie w dzień dostawy kolejki ustawiają się od 6 rano ! Oj jeśli nie masz w sobie duszy myśliwego to nawet nie myśl o zakupach w poniedziałek, szalone starsze panie cię stratują, a nawet podkradną ci łupy z koszyka! 

Ps. Tytuł dzisiejszego wpisu ufundowała Pocahontas :)

 | torebka cropp | okulary new yorker | pierścionek I am | kamizelka stradivarius | bluzka, buty sh | spódniczka Patrycji |

9 komentarzy:

  1. przystanek idealny na bloga:) a "Kolorowy wiatr" to piosenka mojego roku na studiach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pierścionek ! Fajnie kontrastuje z paznokciami ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię taki "dziewczęcy styl" sama się często tak ubieram niestety problem polega na tym, że mam 21 lat a dają mi wtedy ok 16 /;p

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze niech wzrasta , ja osobiście uwielbiam secondhandy i buszowanie w stertach ciuchów :)
    A co do stylizacji to super połączenie :) Lubię takie połączenia i dziewczęce zestawy :)
    Bardzo fajny kolorek na paznokciach :)


    Jestem początkująca blogerką aczkolwiek serdecznie zapraszam do mnie a nóż może ci się coś spodoba i zapraszam do obserwowania :))

    http://kasiulek1895.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica :)

    http://christabelmoore.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, wyglądasz rewelacyjnie :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)