sobota, 3 sierpnia 2013

Stare dzieci.



Upały nie sprzyjają ani kreatywnemu myśleniu, ani siedzeniu przed komputerem, dlatego nawet nie będę udawała profesjonalnej blogerki z misją zabawiania świata elokwentnymi wypowiedziami i wspaniałymi stylizacjami. Nie wiem jak wy, ale ja im jestem starsza tym chętniej oddaję się dziecinnym rozrywkom: gram w gry planszowe, klasy, oglądam bajki, czesze włosy w 2 warkoczyki lub kitki, wpinam różowe spineczki, a nawet kupuje ubrania na dziale dziecięcym ;) Pewnie odbijam sobie dziecinne lata, gdy wyglądałam jak brzydki chłopczyk. 



| piórka New Yorker | łańcuch prezent | bluzka wymiana z Patrycją :) | spodenki Tesco |

Kingers

9 komentarzy:

  1. Jakie radosne zdjęcia <3 Świetne szorty, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, bardzo pozytywne! ale najbardziej urzekła mnie ozdoba we włosach, doskonale dopełnia cały look ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie! ♥ Piękne włosy! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. my chyba nigdy nie doroślejemy ;P
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki są porostu genialne a fryzura śliczną <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszłaś na tych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)