środa, 4 września 2013

Sportowe ubranie z odrobiną dziewczęcego zacięcia.




Tym razem mój strój został dopasowany do miejsca - czyli mojego rozpadającego się boiska szkolnego. Miało być wygodnie, na sportowo z kilkoma dziewczęcymi akcesoriami, myślę, że się udało. Wiem, że jasne spodnie w kropki + podwinięte nogawki to niezbyt korzystne rozwiązanie dla mojej sylwetki, ale od czasu do czasu można mieć to wszystko w nosie.
Właśnie przypomniało mi się jaki w tamtym roku panował szał na wszystko co miętowe. W tym sezonie nie zauważyłam jakiegoś dominującego trendu, może mi coś umknęło? Oświećcie mnie jeśli był jakieś letni "must have?"  


2 komentarze:

  1. dla mnie mięta, to raczej wymysł gimbusów, niźli must have ;p Świetna stylizacja, buciki są przeurocze *3*
    http://supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)