piątek, 31 sierpnia 2012

Mój nowy-stary worek

 
Kilka lat temu zaraz po powrocie ze szkoły zasiadałam przed telewizorem, włączałam TVN i z zapartym tchem oglądałam perypetie młodej buntowniczki-detektyw Weroniki Mars. Serial jednak skończył się już po 3 sezonach, a mi w pamięci pozostała jej wielka torba nabijana (nie wiem jak to nazwać)... dżetami? Postanowiłam, że kiedyś będę miała podobną. Gdy kupowałam to czarne nie wiadomo co, już miałam pomysł jak ją przerobić w ten marsowy deseń. Kupiłam srebrne pinezki i powbijałam jedną za drugą, tylko, że bałam się tego zabezpieczyć klejem, dlatego większość w bardzo krótkim czasie powypadało, a resztę zrezygnowana sama wyjęłam.

Tym razem chęć na zmiany przyszła sama, gdy zobaczyłam złote pinezki w empiku. Oto moja mała 'fotorelacja’:

Nie potrafiłam znaleźć zdjęcia, na którym torebka byłaby lepiej widoczna :(

torybka H&M

Jeżeli ktoś z was też chciałby wypróbować mojego sposobu to polecałabym:
- namalować sobie wcześniej kropki, w których umieścimy szpilki, aby odstępy były równe,
- zaopatrzyć się wcześniej w rękawiczki ja myślałam, że mam no, ale mój brat zrobił sobie z nich pękające baloniki, więc skończyłam z poklejonymi palcami,
- od razu wgniatać młotkiem  (na początku byłam leniem i nie chciało mi się schodzić do piwnicy, ale gdy palce odmówiły posłuszeństwa to chęci dziwnym sposobem jakoś się znalazły)

Powodzenia

17 komentarzy:

  1. kiedyś tak całe koturny poobijałam pineskami, fajnie wyglądało ale odpadały :P no bo w końcu to na butach. Torebka efekt suuuperrr, mogłaś ją jeszcze wysprejować na burgundowy kolor i byłby hit tege sezonu :)

    xo kamikastyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale niestety nie umiem odczyniać takich czarów ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog, a torebka wprost zawładnęła moim sercem ! Nigdy nie umiem się zabrać do takich rzeczy, więc z chęcią bym ci ją ukradła !
    Macie ochotę na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam i czekam na was u siebie, May.
    kawazkardamonem-maay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :);D
    ciekawie wyszła ci ta torebka :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł fajny blog dziewczyny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje bardzo:*
    fajny worek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ci nigdy nie wychodzą? to aż dziwne ! :) ja po prostu obcięłam je mniej więcej w połowie uda i zawinęłam. Nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż krzywo utnę, nie chcą się postrzępić, a czasami po zawinięciu są za ciasne w udach ;(

      Usuń
  7. o... fajnie to wygląda (; bardzo pomysłowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wygląda. Też oglądałam ten serial jak leciał na TVN :).
    A co do aparatu to nie, zdjecia są tak przerobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) dziękuję za odwiedziny u mnie. Masz rację co do chaosu na blogu - jest ogromny;) ale właśnie wprowadziłam pewne zmiany. W wolnej chwili zapraszam, może jeszcze mi coś doradzisz.
    A tworzę w GIMPie:)

    widzę, że też handmade:) bardzo lubię dawać rzeczom nowe życie :) fajnie Ci to wyszło ;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł i niezłe wykonanie :)

    zapraszam na www.facebook.com/MESPEEL :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś ciekawą inspirację :) A efekt bardzo mi się podoba, lubię tego typu przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny pomysl:) super blog,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)