niedziela, 2 grudnia 2012

Z rozważań przy kawie

                        


                              Sezon na jesienne sesje poniekąd sie konczy, pewnie to jedne z ostatnich zdjęć wsrod lisci





Ostatnio znalazłam na jakiejś stronie koszulkę z podobizna rottweilera, nie powiem bo przykuła moją uwagę a później się okazało ze to całkiem powielany motyw, pewnie jestem trochę opóźniona w kwestii trendów, ale powiedzcie podoba Wam się to?
Poszukuje tez powoli sukienki na studniówkę i w moim rozumieniu idealnego czerwonego lakieru do paznokci ;d mam kilka ale żaden nie jest taki jak trzeba.

Co sadzicie o postach w tematyce kosmetycznego 'zrób to sam'?

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja. Najbardziej mi się podobają buty :) Zapraszam również do mnie. Dopiero zaczynam blogować ;] http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre lakiery są z inglota- no ale drogie (ale za to długo się trzymają- przynajmniej mi :) )
    Studniówka... Moja była już bardzo dawno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziec czemu jeszcze nie mialam stycznosci z tymi lakierami,ale na pewno to nadrobie ;d

      Usuń
  3. sweter i komin świetnie się komponują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :D
    obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter - po prostu ubóstwiam <3

    Zapraszam do mnie :)

    http://4evereveryoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę sprawdzić maila.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)