piątek, 26 kwietnia 2013

Stylowe czy obciachowe?

Pytanie stylowe czy obciachowe zadaje sobie ostatnio często patrząc na zawartość swojej szafy czy ludzi wokół. Śmieszne jest to,że to co teraz wydaje nam się obciachem za rok może byc ostatnim krzykiem mody! Tym bardziej, że moda lubi sie powtarzać. Do tej pory mam żal do mamy za wyrzucenie 'niestylowych' skórzanych toreb i dżinsowych koszul.
 Powracamy wiec do kolorów, mgiełek, lekkości a ja osobiście wracam do skarpetek z dziecińswa, koronki i kokardki rządzą ;D

 Uwielbiam pierścionki z Katherine,  jedyna ich  wadą jest to, że szybko się ścierają..


Ide szykować się na zakończenie roku a Wam życzę miłego dnia :)




Patrycja

7 komentarzy:

  1. sam pomysł mi się podoba, ale jakoś nie pasuje to do tego zestawu :) ładna ostatnia fotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! ;)

    XO

    emjotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi dziwnymi rzeczami to czasami bywa tak, że gdyby miało się w szafie coś co by do tego pasowało to już nie byłyby dziwne. Takie skarpetki np. nie są w ogóle niczym dziwnym gdyby ubrać się w stylu lolity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim faworytem jest pierścionek! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a skarpeteczki no tak :D ja pamiętam jak mama też mnie w nie ubierała co wtedy niezbyt mi się podobało :D teraz są ok
    zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)