wtorek, 18 czerwca 2013

Kropki i kropeczki



Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie szalone mieszanie printów. Jak na razie trochę się boję i nie czuję  pewnie, więc poszłam na lekki kompromis. Będąc szczera muszę przyznać, że nie posiadam zbyt wielu wzorzystych ubrań  jestem na to zbyt zachowawcza. Człowiek naczyta się tekstów, że coś go pogrubi, skróci, wyjdzie z mody i w rezultacie z szafy wieje nudą i klasyczną przewidywalnością. Lato to najlepszy czas na zmiany, nie tylko w stylizacji, więc do dzieła! 

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, znam problem zapobiegawczości ;-) W mojej szafie dopiero parę tygodni temu coś się ruszyło. Grunt to się przełamać. Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna uroda! Masz nieziemski styl! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do największego sklepu z odzieżą nową i używaną na Allegro

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6583632
    W ciągłej sprzedaży ok 8-10 tyś. ubranek

    Mam nieskrywaną przyjemność ogłosić Państwu pierwszą, tak dużą promocję dla klientów IceCubeAndRose!

    Od soboty, od godziny 00:00:00 do poniedziałku do godziny 23:59:59 będzie trwał "WEEKEND RABATÓW!" na zakupy w IceCubeAndRose.

    Można zyskać nawet do 60% rabatu na zakupione ubranka!

    Serdecznie zapraszam na zakupy podczas "WEEKENDU RABATÓW!" tylko w IceCubeAndRose!

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie "O Mnie" użytkownika Allegro.pl IceCubeAndRose:

    allegro.pl/my_page.php?uid=6583632

    oraz, na prośbę klientów, pocztą email







    Pozdrawiam gorąco,


    icecubeandrose@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)