poniedziałek, 8 lipca 2013

Niebieska sukienka

Najlepiej nic nie planować, a w szczególności zdjęć, bo nigdy nie wyjdą po twojej myśli. Ja dzisiaj też nic nie planowałam to Pola wpadła na szatański plan, myślę, że z cieszącym oko efektem. Liczę na to, że wybaczycie mi mój brak makijażu i rozczochraną czuprynę. Jak mam być szczera to strojenie się 'dla blogaska' mnie odpycha, czuję w tym fałsz, dlatego jeśli szukacie wymyślnych stylizacji to przykro mi, ale to nie ten adres. Ja mogę wam zaoferować tylko kilka fotek moich (w większości) lumpeksowych zdobyczy.
 | sukienka sh | torebka sh | buty elilu.pl | pasek bershka | oksy stragan |




Kingers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze i prosimy abyście w nich nie spamowali linkami do swoich blogów. Same potrafimy znaleźć wasz adres jeśli mamy na to ochotę ;)